رکورد عجیب نکونام| تا لحظه آخر گردن نگرفت! نامه خداحافظی جواد نکونام از هواداران استقلال | می‌روم تا استقلال بیشتر لطمه نخورد داور بازی ایران و قطر مشخص شد برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد مشخص شد فیلم | پنالتی ثانیه آخر ایران به مراکش در مرحله حذفی جام جهانی فوتسال ازبکستان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و مراکش در جام جهانی(۵ مهر ۱۴۰۳)| خجالت آور بودید آقای شمسایی! نکونام رسما استعفا داد پخش زنده بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال (۵ مهرماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاداش ویژه دربی در جیب پرسپولیسی‌ها گاریدو به شاگردانش استراحت داد فوت هوادار استقلال بعد از باخت به پرسپولیس مخالفت میلانی‌ها با بازسازی سن سیرو بسترسازی نقش جهان تمام شد برند پرسپولیس ثبت شد رکورد منحصربه‌فرد عالیشاه در پرسپولیس جریمه ۳ میلیاردی استقلال بعد از دربی نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد (۵ مهرماه ۱۴۰۳) درد استقلال، درد بصل النخاع میثاقیان: همیشه برای سرگذشت فوتبال مشهد افسوس خورده‌ام بیانیه فیفا درباره تعلیق احتمالی رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

آفریقایی‌ها در راه بارسا

  • کد خبر: ۲۴۹۱۷۱
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
آفریقایی‌ها در راه بارسا
مدیران باشگاه بارسلونا که با مشکلات مالی فراوانی روبه‌رو هستند، قصد دارند تا به سمت جذب ستاره‌های جوان آفریقایی بروند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وضعیت مالی باشگاه بارسلونا اجازه خرید‌های بزرگ را به آبی و اناری‌ها نمی‌دهد، بنابراین مدیران این باشگاه بر روی استعدادیابی از آفریقا برای جذب پدیده‌های جوان این قاره تمرکز کرده‌اند. با این سیاست کاتالان‌ها می‌توانند بدون انجام هزینه‌های هنگفت، سرمایه‌گذاری‌های سودآوری داشته باشند.

فصل گذشته میکائیل فایه، مدافع ۲۰ ساله سنگالی با مبلغ ۱.۵ میلیون یورو به تیم دوم بارسا پیوست و در تابستان امسال با قیمتی بیش از ۱۰ میلیون یورو به رن فروخته شد. مامادو امبکه ۲۱ ساله دیگر جوان آفریقایی بود که با همین سیاست به تیم دوم بارسلون اضافه شد. باشگاه پس از مشاهده عملکرد عالی آنها به سرمایه‌گذاری روی استعداد‌های آفریقایی ادامه می‌دهد.

در همین راستا آبی و اناری‌ها در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی، دیوید اودورو، مدافع ۱۸ ساله غنایی را به خدمت گرفتند. پس از این انتقال هم خبر یک خرید غنایی دیگر به گوش رسید و اعلام شد که تیم کاتالان، عبدالعزیز عیسی هافبک ۱۸ ساله تیم ملی امید غنا را به خدمت گرفت.

علاوه بر جذب داوید اودورو و عبدالعزیز، بارسا همچنین انتظار دارد ابراهیم دیارا، وینگر ۱۷ ساله مالیایی برای تقویت تیم دومش در در زمستان به بارسا بپیوندد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->